Markkinoinnin automaatio -yhteenvedon lataaminen

Markkinoinnin automaatio - tehoa prosesseihin

Tässä yhteenvedossa kerrotaan markkinoinnin automaation hyödyntämisestä yrityksissä. Kuinka generoida myyntiliidejä verkkosivustolta - myös ulkomaisia.

Markkinoinnin automaatio on järjestelmä, jonka tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida markkinointiin liittyviä prosesseja. Yritykset voivat esimerkiksi automatisoida omaa viestintäänsä asiakkaisiin päin, tunnistaa ja luokitella myynnille liidejä verkosta sekä ylläpitää potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa eri sisältöjen avulla. Lue lisää markkinoinnin automaatiosta oheisesta yhteenvedostamme.

Markkinoinnin automaatioTässä dokumentissa käsittelemme: 

- Markkinoinnin automaation roolia

- Asiakashallintajärjestelmän (CRM) integraatiota markkinoinnin automaatioon (MA)

- Verkkosivuston vierailijoiden tunnistamista

- Markkinoinnin automaattisääntöjä myynnin apuna

Kenelle tarkoitettu?

- Yrityksen ylimmälle johdolle sekä erityisesti markkinointijohdolle

TILAA OHJELMISTOESITTELY

Anna yhteystietosi ja paina lopuksi harmaalla alueella olevaa tekstiä: Klikkaa tästä latauslinkki.

Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille vaan saatamme olla sinuun puhelimitse tai sähköpostitse yhteydessä.

 

 SOITA MEILLE