Mitel Tele365

Mitel TELE365 -palvelupaketit ja niiden toiminnalliset eroavuudet.

Tele365 on ratkaisussa käyttämämme brändi ja sen takana on Mitel Networks Corporationin teknologia. Mitel on alansa markkinajohtaja maailmassa ja euroopassa yksi suosituimmista IP -pohjaisista puhelinratkaisuista. Tarjoamme Mitelin Tele365 -ratkaisua kolmessa eri palvelupaketissa: SOLO, DUO ja TOTAL. Lisäksi ratkaisusta on saatavilla Contact Center -versio.

Rakennamme juuri tarpeittenne mukaisen Tele365 -järjestelmäkokonaisuuden kilpailukykyiseen hintaan.

 TILAA OHJELMISTOESITTELY TÄSTÄ

SOLO

Solo -palvelupaketti sisältää:

  • Käyttäjäkohtaisen tilin Mitel Tele365 -järjestelmään SaaS (=Software as a Service) -palveluna - organisaatiolla ei tarvitse olla omia palvelimia käytössään
  • Suomenkieliset mobiilisovellukset Apple- (iOS), Android- ja Windows Phone -käyttöjärjestelmällä varustetuille älypuhelimille (myös Blackberry on tuettu)
  • Kiinteän tai kannettavan puhelimen käyttömahdollisuuden sekä Softphone -ohjelmiston käytön optiona PC- laitteille
  • Puhepostilaatikon sekä konfrerenssipuhelut maks. 8 osallistujalle

Hyötyjä:

  • Kiinteän ja matkapuhelinverkon käytön optimointi
  • Tästä seurauksena alemmat käyttökustannukset sekä kiinteässä että matkapuhelinverkossa
  • Ei kalliita palvelininvestointeja - kaikki toiminnallisuus palveluna pilvestä yhdistettynä suomenkielisellä teknisellä tuella
  • Järjestelmän käytön myötä parantunut sisäinen ja ulkoinen tehokkuus sekä miellyttävä käyttökokemus
  • Ketterä ja tehokas käyttöönotto

Soveltuvuus:

Kaikenkokoisille organisaatioille, joilla on tarve käynnistää viestintäjärjestelmän päivitys vastaamaan tämän päivän kilpailutilannetta.

DUO

Duo -palvelupaketti sisältää:

  • Käyttäjäkohtaisen tilin Mitel Tele365 -järjestelmään SaaS -palveluna - organisaatiolla ei tarvitse olla omia palvelimia
  • Kaikki Solo -palvelupaketissa mainittu toiminnallisuus
  • Lisäksi
    • Kahden yksikön liittäminen samaan alanumeroon

Hyötyjä:

  • Kiinteän ja matkapuhelinverkon käytön optimointi
  • Tästä seurauksena alemmat käyttökustannukset sekä kiinteässä että matkapuhelinverkossa
  • Ei kalliita palvelininvestointeja - kaikki toiminnallisuus palveluna pilvestä yhdistettynä suomenkielisellä teknisellä tuella
  • Järjestelmän käytön myötä parantunut sisäinen ja ulkoinen tehokkuus sekä miellyttävä käyttökokemus
  • Ketterä ja tehokas käyttöönotto

Soveltuvuus:

Kaikenkokoisille organisaatioille, joilla on tarve päivittää nykyinen viestintäjärjestelmänsä vastaamaan kilpailutilannetta.

TOTAL

Total -palvelupaketti sisältää:

  • Kaikki kahden edellä mainitun palvelupaketin toiminnallisuuden SaaS -ympäristössä - ilman tarvetta organisaation omiin palvelimiin
  • Lisäksi:
    • Kolmen yksikön liittäminen samaan alanumeroon
    • Softphone -ohjelmisto PC -käyttöä varten
    • Puheluiden nauhoitus tarvittaessa
    • Mobiiliappsin avulla nähtävä muiden käyttäjien status -tieto sekä chat -toiminnallisuus

Hyötyjä:

  • Kiinteän ja matkapuhelinverkon käytön optimointi
  • Tästä seurauksena alemmat käyttökustannukset sekä kiinteässä että matkapuhelinverkossa
  • Ei kalliita palvelininvestointeja - kaikki toiminnallisuus palveluna pilvestä yhdistettynä suomenkielisellä teknisellä tuella
  • Järjestelmän käytön myötä parantunut sisäinen ja ulkoinen tehokkuus sekä miellyttävä käyttökokemus
  • Ketterä ja tehokas käyttöönotto

Soveltuvuus:

Kaikenkokoisille organisaatioille, joilla on kokemusta monipuolisesta viestintäratkaisusta sekä tarve saada käyttöönsä alan viimeisimmät tekniset ja toiminnalliset ratkaisut.

MUUTA TOIMINNALLISUUTTA LISÄTTÄVISSÄ TARPEEN MUKAAN

Mitel Tele365 -ratkaisu sisältää lukuisia toiminnallisuuksia, joita voidaan lisätä asiakkaan tarpeen mukaisesti. Näitä ovat esimerkiksi:

  • Automaattinen vaihteenhoitaja
  • Etukäteen määritellyt puheluiden vastaanottajaryhmät (millä ryhmällä sisääntuleva puhelu soi ensin jne.)
  • Puheluiden jonotus
  • Video- ja audiopuhelujen luonti salasanalla (vrt. Skype for Business/MS Lync, Webex, GoTo Meeting)

Lisäksi ratkaisusta on saatavilla Contact Center -versio, joka on tarkoitettu asiakaspalvelusta vastaaville organisaatioille.